عسل آویشن و گیاه آویشن
نوشته شده توسط : پوران

 

عسل های فعال با وجود ترکیبات زیست فعال موجود در آنها مشخص می شوند. پراکسید هیدروژن یکی از ترکیبات زیست فعال آن است که به عنوان یک عامل ضد باکتریایی کارآیی خود را نشان داده است. با این حال ، عسل های فعال همچنین می توانند تحت تأثیر عوامل اضافی مانند فشار اسمزی ، pH و وجود سایر ترکیبات فنولی قرار بگیرند.

مزایای سلامتی مانند خواص ضد التهابی ، ضد حساسیتی ، آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی به این ترکیبات فنلی نسبت داده می شود. ، منشاء آنها چگونه است و چگونه ما را قادر می سازد تا از عسل به عنوان دارو استفاده کنیم.

عسل یکی از با ارزش ترین ، مغذی ترین و سالم ترین غذاها محسوب می شود. داشتن آن در رژیم غذایی روزانه به ما نشاط می بخشد و به زندگی سالم تر و طولانی تر کمک می کند.


عسل آویشن ، به ویژه ، سرشار از مواد معدنی است. محرک ، با خاصیت ضد عفونی کننده ، انرژی ، قدرت بدنی را افزایش می دهد و برای مشکلات تنفسی بسیار مفید است.


این دستگاه دارای یک لانه زنبوری است. عسل ذخیره شده در لانه زنبوری خالص ترین و خام ترین شکل عسل است و مومی که لانه زنبوری از آن ساخته شده است دارای ارزش غذایی و مزایای سلامتی است. سعی کنید آن را بجوید تا از تمام مزایایی که می تواند به شما برسد استفاده کنید.

 

یکی ازشناخته شده‌ترین خواص آویشن، به وسزه مصرف‌ای و دمنوش آن پیشگیری و کمک به درمان سرماخوردگی است. این گیاه جزو گیاهان ضد التهابی بوده، بر روی باکتری‌های دستگاه تنفسی موثر است. از این رو برای پیشگیری از عفونت‌های مکرر که بیشتر ناشی از خشکی دستگاه تنفسی است می‌توان از بخور آن (جوشاندن گیاه در آب جوش و اسنتشاق آن) نیز برای درمان استفاده کرد. آویشن تا حد زیادی عفونت و چرک بدن و گلو را از بین می‌برد و به دلیل خاصیت خلط آور بودن در درمان سرفه مفید است

 

از دیگر خواص دمنوش آویشن، کاهش فشار خون و در نتیجه کمک به سلامت قلب و پیشگیری از بیماری‌های قلبی است. آویشن سرشار از پتاسیم است و از همین رو مصرف آن در کاهش فشار خون و درمان تپش قلب مفید است. توجه داشته باشید مصرف آویشن برای افرادی که از فشار خون بالا رنج می‌برند توصیه نمی‌شود و لازم است قبل از مصرف حتماً با پزشک مشورت شود.

 

https://serpo.ir/product/%d8%b9%d8%b3%d9%84-%d8%a2%d9%88%db%8c%d8%b4%d9%86/

 

 





:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: